Етикети

, ,

За да бъде човек поне трудно заменим, трябва да бъде достатъчно различен.
***
За да полетиш позволи на крилата ти да израснат.
***
Искам да се науча да не се интересувам какво мислят за мен, както и въобще да не мисля за тях.
***
Най- добрите неща в живота са безплатни. Всичко друго е ужасно скъпо.
***
Ароматът на парфюма понякога оставя по-дълбоки следи в душата, отколкото самия човек.
***
Бъди някой. Не бъди нещо!
***
Най- смелата постъпка е да мислиш за себе си. Високо.

Простотата е ключът към истинския човек.
***
Ако животът ми не ме задоволява, аз го създавам отново.
***
Обстоятелствата се променят, характерът остава.
***
Човек може да бъде човек или винаги, или никога.
***
Когато човек е на 7 дни, той е това, което му е дала природата. След това всичко зависи от семейството му и най-вече от него.
***
Позитивните емоции и искреното им изразяване е триумф на духа над разума.
***
Има време само за създаване. Никакво друго време не остава.
***
Аз нямам пари, но съм много богат човек.
***
Самотата смазва само слабите, но дори най-силните не са в състояние да я понасят прекалено дълго.
***
Човек притежава само това, което заслужава.
***
Искам, не означава непременно имам. Стремежът е по-важен от притежанието.
***
Човекът е духовна архитектура – всичко е въпрос на пропорции.
***
Обичам идеите да излизат на улицата, но не допускам идеите да идват само оттам.
***
Всяко духовно и умствено превъзходство по правило води до (само)изолация.
***
Истинско великодушие е да простиш неблагодарността. Уви, днес трябва да прощаваме непрекъснато, за да бъдем поне малко великодушни.

Източник: https://huggingbearr.wordpress.com/2013/05/18/%D0%BC%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%B8-%D0%B8-%D1%86%D0%B8%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%B8-%D0%BE%D1%82-mademoiselle-%D0%BA%D0%BE%D0%BA%D0%BE-%D1%88%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D0%BB/

Божидар Ивков