Етикети

, , , ,

Ние се раждаме на този свят, за да имаме свой принос в неговото развитие. Иначе и воловете произвеждат екскременти.
***
Не се доверявам на човек, който не ме гледа в очите.
***
Дали ще си останете дребен тарикат, или ще започнете да създавате, зависи само от вашия избор.
***
Убеден съм, че над 90% от неудачниците не могат да отграничат своята вина за неуспеха си от обективните условия, които в една или друга степен са го предизвикали.
***
Ако не ви интересува, не питайте познатите си: „Как сте?“ Безразличието и фалша трудно се прикриват.
***
Ако не знаеш, какво ти е необходимо и чакаш някой друг да ти каже и покаже това, значи си допуснал безсмислената консумация в живота си. А нали знаеш, какви са единствените продукти от консумацията?
***
Бих се разделил с цялата си библиотека, с цялото си имущество за една среща със Сократ.
***
Аз съм един от малкото хора, които знаят, какво е да загубиш истински приятел и вината да не е негова. Това е част от трънливия път на мъдростта.
***
Някога Пабло Пикасо казал: „Добрите художници копират, великите художници крадат“. Е, аз все още копирам идеите на другите.
***
Човек никога не може да разбере другите докато не е наясно със себе си.
***
Да ръководиш добре хората, които работят за теб е необходимо да бъдеш незабележим.
***
Наистина е безсмислено да бъдеш най-богатия човек на гробищата. Аз заспивам с мисълта, че всяка миниатюра, която създавам, може би е полезна за някой човек.
***
Когато седем години бях без работа отчаянието често ме връхлиташе. Но не спирах да мисля и да работя. Идеите са скъпа стока, особено ако човек успява да ги продава.
***
Уверен съм, че качествата на човек се формират, както от неговата наследственост, така и от социалното му обкръжение. И никога не се питам, кое е по-важно.
***
Ако човек не може да бъде честен със себе си и прощава всички свои прегрешения трябва да се запита, кога се е превърнал в такъв изпечен мошеник.
***
Изминатият път – това е наградата за нашите усилия.
***
Живот без грешки, е непълноценен живот.
***
Всичко около нас е създадено от хора като нас. Ето защо сами трябва да пишем сценария на живота си, колкото и лоши писатели да сме.
***
На този свят само едно нещо е от значение – човекът. Позволете на светлината му да ви огрее и не допускайте да ви залива тъмнината му.
***
Животът ни е ограничен в един миг от безкрайността. Направете този миг ярка точка, а не част от линията.

Источник: http://www.adme.ru/svoboda-kultura/20-vdohnovlyayuschih-citat-stiva-dzhobsa-dlya-perfekcionistov-987310/ © AdMe.ru

Божидар Ивков