Етикети

, , ,

Ако видите любимата си да грейва при среща с вас, забравяте всичките си притеснения, че е закъсняла.
***
Добрите хора са обичани и уважавани и след смъртта им. Особено тези, които са били по-добри от всички живи.
***
Ако човек иска да живее сред хората, му се налага непрекъснато да лъже – на всеки и винаги казвам: „Приятно ми е да се запознаем“ или „Радвам се да те видя“. А всъщност рядко изпитвам тези чувства.
***
Има неща, които е най-добре да не се променят, независимо от моите действия – например банковата ми сметка.
***
Признак за незрялост на човека е това, че той иска да умре благородно за справедлива кауза. Признак за зрялост е това, че той иска да живее смирено за справедлива кауза. Но, нито в смъртта има благородство, нито в живота смирение. Тогава?
***
Всеки може да ти развали настроението, не само човекът-свиня.
***
Красивото женско тяло е като цигулка „Страдивари“ – от него музика могат да изтръгнат само виртуози.
***
Понякога се чувствам ужасно – има мигове, когато всякакви тъпотии ми доставят удоволствие.
***
Най-често се разстройвам заради липсата на парите, с които бих могъл да си доставя удоволствие. Още повече се разстройвам от това, че ако имам достатъчно пари няма да мога да реша, кое удоволствие да си доставя.
***
Умен съм. Остроумен съм. Хубав съм. Не мога да разбера защо това не те радва?!
***
Има книги, които през цялото време те карат да спориш с автора. Има и такива, които час след прочитането им си забравил кой ги е написал. И не мога да реша, с кой от двата типажа автори искам да си пия уискито.
***
Когато дойде денят, в който трябва да решиш накъде да поемеш. Тръгвай веднага натам, накъдето те води сърцето, а не умът. Но помни, че такова решение иска яка гърбина. Щастлив е онзи, при когото умът и сърцето му сочат една посока.
***
Ако слънцето започне да свети, когато си иска, знай, че си осрал нещата тотално.
***
Ако бях Бог нямаше да ми е приятно да ми се молят само когато искат нещо от мен.
***
Има мигове, когато обожавам ненавистта. Това са миговете, в които осъзнавам, че съм свършил или изрекъл някоя глупост. Съжалявам хората, които са лишени от подобни дребни радости.
***
Обичам хората, които правят конспирации, за да ме направят щастлив.
***
Животът е дар, който ние всячески се стремим да потрошим.
***
Любовта прави мъжът глупак, а жената още по-красива.
***
Войната е достойна за презрение, още повече хората, които я разпалват.
***
Човек и милион години да живее ще си остане все същия звяр.
***
Странна работа, колкото по-невъзможни неща убедително плещиш, толкова повече хората са готови да ти вярват.
***
В любовта има забранени удари, след които дълго време не можеш да си кажеш заглавието.
***
Да живееш с хората е ужасно, без тях – непоносимо, невъзможно.

По цитати от книгите: „Спасителят в ръжта“ и „Девет разказа“
Източник: http://www.adme.ru/tvorchestvo-pisateli/25-buntarskih-citat-dzheroma-devida-selindzhera-855010/ © AdMe.ru

Божидар Ивков