Етикети

, , , , , , , ,

По време на изпита, уважаеми колеги, ще настане титанична битка между вас и мен. Вие ще приемете ролята на развален телевизор – без образ и говор, стремително накланяйки се към двойката. Аз ще приема ролята на техник, който отчаяно се стреми да изтръгне звук от вас… звук за тройка.
***
Отличниците изобщо не ги обичам. Появяват се, взимат си изпитите и… край. След седмица си ги забравил. Човешка дума не можеш да си кажеш. А виж, двойкаджиите са друга работа… след третото скъсване може и на чашка да те поканят, а след петото и за смисъла на живота можеш да поговориш с тях. Така че внимавайте…
***
Колежката Иванова ми предаде вашата молба – днешната лекция да я посветя на социалната политика в България. Няма как да посветя два часа на нещо, което не съществува. Но ще ви запозная с основните модели на социална политика в развитите страни, т.е. ще си говорим за теорията…
***
Лекциите са своеобразен договор между преподавател и студенти: той разказва, те се примиряват.
***
Отговорете на въпроса ми, колега. Не ме омайвайте с алабализми от лекциите ми.
***
На изпит в български Университет.
– Колежке, каква е темата на вашата курсова работа?
Мълчание.
– Колежке, предполага се, че щом сте приета да учите във Висше училище можете да четете.
Мълчание.
– Поне ще ми кажете ли как се казвате?
Отново мълчание.
– Уффф, надявах се тази година да не посещавам аквариума!
***
Момиче, което не знае диалектическите закони, едва ли представлява интерес за момчетата.
***
Колеги, въпросникът по обща социология е много интересен. Сега външна комисия изпитва авторите му. Ако издържат, ще ви изпитвам по него.
***
Спомням си, че един студент ми каза, че Марк Твен е първообраза на д-р Хаус. Смях се толкова дълго, че за малко да пропусна неговото завръщане от мисия в Афганистан.
***
България, съвременна България е от малкото страни, в които колкото и да е зле, винаги може още…
***
За да отговорите на този въпрос ви е необходим само гръбначен мозък.
***
Исках да ви кажа една прекрасна мисъл… Забравих… Хубава мисъл беше, точно като за вас… Нищо, на изпита ще ви питам за нея.

Божидар Ивков

Източник: http://www.adme.ru/svoboda-narodnoe-tvorchestvo/ostroumnye-citaty-vuzovskih-prepodavatelej-841960/ © AdMe.ru